08 april 2009

gekoesterd

het is waar
wijn brengt mensen bij elkaar

sommige mensen
ook al ken ik ze nog maar net...
het lijkt wel alsof ze altijd al in mijn leven hebben gewoond

bart en glen
sommige mensen als vrienden
de ene al wat langer dan de andere
maar toch...
toch passen ze wonderwel en zo zacht in mijn leven

glen nodigde ons uit
om van wijn te komen genieten
> Hebben jullie lust om volgende week eens samen te komen met ons
> drietjes op een nog onbekende locatie
> om een paar wijntjes te proeven in een ongedwongen
> ontspannen sfeer met op regelmatige basis een grappige oneliner of
> schunnige opmerking?
- daar zeggen wij niet nee tegen -
we zaten in de zon
- want we hebben ze nog niet veel gezien -
met glazen die gevuld werden
- en spuwbakken :-) -

en alles klopte!

grazie 1000 ragazzi

2 opmerkingen:

Bart zei

En alles was zeer fijn! Een pinot noir en blanc en een pinot blanc (of moet ik weissburgunder zeggen) die me zeer konden bekoren. Een een sauvignon die "oude" herinneringen opriep.

Zo van die zomer(na)middagen, zo mogen er meer zijn voor mij...

kaat zei

altijd volle goesting om een plekje te vinden in soms al te gek timemanagement ,)